In 12 weken een fanmachine
Meer cash uit je klantreis
Je bent geen beginner. Je bedrijf draait lekker – je hebt klanten, omzet en plannen genoeg. En toch voel je het: er zit nog veel meer in…

Je wilt magie, echte fans maken en geen middelmaat. That’s you.
Je wilt raken. Harten stelen. Een beleving neerzetten. Superfans maken voor het leven. Je doet al veel maar je intuitie zegt: volgens mij zit er meer in.
Meer beleving, meer diepgang, maar vooral: meer resultaat. Meer van die ‘shut up and take my money’-energie.
Maar ja, je zit zó dicht op je bedrijf, dat je het grote plaatje niet meer ziet. Je voelt je als Stevie Wonder in een doolhof zonder stok. Vol gevoel, vol passie maar nul richting. Waar moet je beginnen?
Dit gaat niet werken zo

Het ding is: je hebt nooit écht gekeken naar hoe mensen klant bij je worden
Niet om vervelend te doen… maar het kán waarschijnlijk ook makkelijker. Door in kaart te brengen hoe mensen bij jouw bedrijf binnenkomen en de route van fan naar klant daarop te optimaliseren. Weet je eenmaal hoe ze makkelijk bij je binnenkomen, dan kun je daar op sturen en zorgen dat er meer langs die route naar binnenkomen.
Evenveel werk; groter effect 🙌
Het goede nieuws? Je werkt echt hard genoeg. Sticker 🙌
Het probleem is alleen dat je niet zozeer nóg harder moet werken, maar wel slimmer. Je zoekt richting, rust en resultaat. Niet méér plannen, maar de juiste plannen. Uitgevoerd met impact.
Want je wil geen gladgestreken marketingtrucs of standaard funnels. Maar een beleving neerzetten die klopt van A tot Z. Eentje die niet alleen klanten oplevert, maar ook iets doet met mensen.
Want je weet wat je waard bent – je wil dat jouw klant dat ook voelt, vanaf het allereerste begin. Zodat ze niet alleen komen maar ook blijven!
Wat als je vanaf nu iedere potentiële klant voor jouw dienst in het hart zou raken, waardoor ze meteen verkocht is?
De meeste mensen zijn niet actief op zoek. Ze scrollen, kijken, twijfelen en zitten vaak prima waar ze zitten. Tot iets hen raakt. En dan – ineens – zijn ze geïnteresseerd. Maar dat gebeurt niet vanzelf. Jij moet daarvoor hebben nagedacht hoe ze van A naar B lopen in jouw business. Hoe ze steeds de volgende stap zetten. Kortom; je hebt een geoptimaliseerde klantreis nodig.
Die reis? Bouwen we samen. Bewust, doeltreffend en met hart voor je klant.


Niet omdat ze geen ideeën hebben, maar juist omdat ze er zoveel hebben
Wij weten de weg in het hoofd van jouw (lievelings) klant, ga je mee?
Het is eigenlijk heel simpel: als je klantreis klopt, hoef je niet te trekken of te duwen. Dan stroomt het. Je klant voelt zich gezien, begrepen – en komt uit zichzelf in beweging.
Als UX-designers én psycholoog, snappen we precies waarmee jij niet alleen de aandacht trekt van de leukste klanten, maar ook hoe we ze op de JA knop laten klikken.
We stellen scherpe vragen, leggen slimme verbanden, brainstormen en met die input bouwen we optimale klantreizen waarin leads snel groeien van fan naar klant.
We blijven trouwens niet hangen in ideeën alleen. We houden van praktisch, to the point en gaan van strategie naar actie. Want een lijst vol plannen zonder uitvoering? Dan verandert er nog niks. Kortom: geen gedoe, geen geblabla. Wel resultaat.
DIT IS WAT HET OPLEVERT
Klingelingeling. Dat is het geluid van kwartjes die vallen en geld in het laatje
Je ziet ineens wie je klant is en wat ze nodig hebben om ‘ja’ te zeggen. Geen losse flodders meer, maar keuzes die binnenkomen. En het niet bij plannen. We gaan het dóen. In vier sessies duiken we per thema in de actie. Zo kun je stap voor stap optimaliseren, zonder overhaaste beslissingen maar mét effect op je omzet.
Kortom, na dit traject heb jij:
Richting
Grip
Meer klanten & omzet
Doordat je precies weet wat werkt, trek je de juiste mensen aan – én ze kopen sneller, vaker en met meer overtuiging.
Wat anderen over ons zeggen

Anne – de keukenkliniek

De klantreisdag heeft me echt geholpen om meer overzicht en helderheid te krijgen
Alleen wanneer je snapt hoe je klanten denken, zich voelen en hoe ze besluiten, ga je daar meer klanten mee aantrekken.

Het klantreistraject in vogelvlucht
(Want ja, we snappen dat je wilt weten hoe dit eruit ziet!)

1. Vul de vragenlijst in
Je ontvangt een korte maar krachtige vragenlijst die je helpt om je gedachten op een rijtje te zetten. Zo maken we van onze tijd samen een regelrechte goudmijn!

2. Klantreis op locatie
Een inspirerende locatie en eindelijk die helikopterview waar je naar snakt. Aan het eind van de dag is je hele klantreis in kaart gebracht: van eerste klik tot laatste factuur en meer.

3. Actie in de taxi
Geen giswerk meer. Met ons heldere plan zie je waar de winst ligt en pak je de juiste acties aan op het juiste moment. Mét zichtbaar resultaat.

4. Verdiepende sessies online
Geen losse eindjes meer. In 4 sessies zoom je in op elk onderdeel van je klantreis en breng je focus aan. We denken concepten verder uit en pakken aan waar kan.

5. Support in je broekzak
Tussen de sessies door hoef je het niet alleen te doen. Via WhatsApp kun je altijd terecht voor vragen, twijfels of een snelle check zodat je moeiteloos blijft doorpakken.

6. Dág lekkages… Halló nieuwe leads!
Voor je het weet groeit je bedrijf. En het mooiste? Je krijgt die energie en dat vertrouwen terug waar je zo naar snakte. Halló nieuwe stroom aan leads!
Wat is jouw investering en wat levert het op?
HET KLANTREISTRAJECT

Meer fans (en cash) uit je klantreis
12 weken hands on begeleiding
Start met een live Klantreisdag in Utrecht
4 verdiepende online sessies van 2 uur
WhatsApp-support tijdens het hele traject (twee ervaren breinen in je broekzak)
Een online follow-up van 30 minuten 2 weken na het traject
Tijdelijke pilotprijs: 3497
Je weet hoe je iemand begeleidt van eerste contact naar klant. Die klantreis staat als een huis dus je haalt er meer uit, zonder extra werk.
Geen vage strategieën, maar een concrete flow die tijd oplevert, vertrouwen versterkt en je bedrijf laat groeien.
Als je één klant meer binnenhaalt, één offerte extra getekend krijgt, slimme cross-sells doet of je prijzen eindelijk durft te verhogen… dan heb je deze investering er al uit!
We zijn er niet voor iedereen. En dat is maar goed ook 😉
Je barst van de ideeën, maar mist de rode draad
(Wij helpen je van brainstorm naar briljant plan – mét extra pit.)
Je durft groots te dromen én slim te doen
Dagdromen zijn leuk, maar actie brengt je verder.
Snapt dat de klantreis voelt als een ervaring
Dagdromen zijn leuk, maar actie brengt je verder.
Je houdt van woordgrapjes, gifjes en een overdosis enthousiasme
(Serieus strategisch werk met een dikke knipoog – da’s precies onze stijl.)
Je wilt het leven leuker maken voor jezelf en je klant
Zij gingen jou al voor
En zijn heel blij. Anders mogen ze hier niet op 😆
Waar we eerder vastliepen door te weinig tijd en gebrek aan ondersteuning, bracht jullie aanpak de juiste begeleiding. Hierdoor zijn we daadwerkelijk aan de slag gegaan en hebben we concrete stappen gezet.
Voor de twijfelaars
Terwijl je stiekem weet dat je dit wilt!