Krijg inzicht in jouw klant en ontdek waar groeikansen liggen voor jouw bedrijf
Weten wat jouw klanten willen en welke stappen ze doorlopen voor ze bij jou komen, opent een schatkist vol kansen! Wij helpen je dit goud op te graven!
De behoeftes van je doelgroep zijn je niet helemaal duidelijk, waardoor je ook niet weet waar je op in kunt spelen.
Je komt niet verder dan ‘het is een ambitieuze vrouw van 28 jaar met kinderen’ en hebt geen idee hoe je nou echt in het hoofd van je klant duikt.
Je weet niet hoe je van koude contacten, warme klanten en fans maakt.
Je wilt weten wat je beter kunt doen op je website, zodat klanten sneller, eerder en vaker een aankoop doen.
Je wilt weten hoe je je onderscheidt van concurrenten en hoe je dat duidelijk communiceert.
Je zoekt naar verbeterpunten in het proces voor je klant, van ontmoeting tot aankoop.
Je weet dat je kansen (en daardoor omzet) laat liggen om je klanten beter te voorzien in hun behoeften. Maar wat zijn die behoeften?
Lisa en Mariëtte van Spotlight Webdesign zijn kundig en heel prettig om mee samen te werken. Open en transparant over de verwachtingen.
Verkopen gaat makkelijker als jij je klant kent en de behoeftes glashelder hebt.
Want dan weet je precies hoe en waar je hierop kunt inspelen. Samen ontdekken we waarom klanten vertrekken, of je aanbod wel helder is, hoe je je marketing kunt verbeteren en hoe je jezelf kunt positioneren tussen al die concurrenten.
Zo gaan we je helpen!
Brainstorm met 2 experts
Een strategische, creatieve brainstorm waarin we in het hoofd van jouw klant duiken. Met onze expertise op het gebied van gebruikerservaring brengen we kansen aan het licht.
Strategisch document
Jouw klantreis krijg je uitgebreid op papier met verbeterpunten waar je direct mee aan de slag kunt.
Helderheid in je aanbod
Je weet wat je aanbiedt, voor wie, waarom en wat jou onderscheidt van de concurrentie. Hierdoor wordt verkopen voortaan leuker en makkelijker.
Eerlijk advies
We vertellen je soms ongevraagd, maar altijd eerlijk hoe het ervoor staat. Zo weet jij waar jouw klanten echt behoefte aan hebben en hoe je ze nog beter kan bereiken en helpen.
Klanten leggen vanaf het moment dat ze een verlangen hebben een route af voor ze iets van je kopen.
Soms is dat een wandeling naar het eind van de straat, soms is het de Nijmeegse Vierdaagse. Maar op iedere route zijn er tussenstops die zorgen dat ze óf vrolijk verder gaan, óf een rechtsomkeert maken. En precies daar kun je het verschil maken!
Hoor het van een ander!
Dit levert het je op om de klantreis in kaart te brengen
Inzicht in behoeften en wensen
Meer verkoop
Betere klantbeleving
Terugkerende klanten
Betere processen
Meer zelfvertrouwen
De adviezen zijn concreet en duidelijk. Met dit lijstje aan tips maak je echt een verschil zonder dure kosten en/of dure investering.
Ready for take off? Dit is jouw investering
(S)Ken je website
Online, maar met 100% aandacht
147,-
Met een websitescan zoeken we naar verbeterpunten om de gebruikerservaring van jouw doelgroep te optimaliseren.
Voor wie?
- je niet precies weet hoe je de klantreis doorvertaalt naar je website
- je wilt weten waar op dit moment kansen liggen om meer uit je website te halen
- je wilt concrete verbeterpunten om je website te verbeteren
- jje niet op zoek bent naar een redesign en zelf aan de slag wilt
Een afspraak van 30 minuten via Zoom
Het beste resultaat!
VIP Dag
Een hele dag bij ons op locatie!
699,-
Voor wie?
Dit is voor jou als …
- je net aan een nieuw project begint en ideeën wilt bedenken om de basis te leggen
- je de klantreis in kaart wilt brengen
- je 1 of meerdere pagina’s op je website wilt verbeteren en concrete voorbeelden wilt voor content
- er specifieke problemen zijn met een bestaande gebruikerservaring en ideeën wilt om het op te lossen
- je bestaande functies of workflows wilt verbeteren
Pick our brain
1 uur via zoom inzoomen!
249,-
In een uur diepen we een onderwerp naar keuze uit, zoals je website, aanbod of proces.
Voor wie?
- je in kaart wilt krijgen welke vragen klanten hebben
- je wilt weten of je duidelijk genoeg bent
- je jouw workflow wilt versimpelen
- je het je klanten leuker en makkelijker wilt maken
- je wilt weten hoe je jouw klanten enthousiaster maakt
- je wilt zorgen dat klanten betalen naar waarde
- je onderscheidend wilt zijn, maar niet weet hoe
Na 2 weken een follow-up van 30 minuten via Zoom
Lisa en Mariëtte van Spotlight Webdesign zijn kundig en heel prettig om mee samen te werken. Open en transparant over de verwachtingen. En met hun ervaring helpen ze je goed met verschillende mogelijkheden.
Van kennismaking tot follow up. Dit is wat we doen!
We maken kennis met elkaar
Even wat vragen
Brainstorm
Punten op papier
Nazorg en follow up
Waarom moet je ons hebben?
Omdat je net als wij een bruisende indruk wilt maken op jouw klanten, houdt van duidelijkheid en twee beter is dan één.
Samen met jou willen we de wereld een beetje mooier maken.
Met een achtergrond in de psychologie en onze expertise op het gebied van UX design duiken we diep in het hoofd van jouw doelgroep.
We weten de juiste vragen te stellen en de verlangens door te vertalen naar de ultieme gebruikerservaring. En dat met een flinke dosis plezier tijdens het gehele proces!
Aanvragen maar
Wat zeg je ervan? Gaan we samen jouw bezoekers omzetten naar klanten?
Veelgestelde vragen
‘Zijn jullie zussen?’, ‘hoe oud ben je dan als je ook psycholoog bent geweest?’, ‘wat eten we?’. Allemaal veelgestelde vragen, maar waarschijnlijk niet waar jij naar op zoek bent. Hieronder vind je de veelgestelde vragen over hoe we je helpen met het inzichtelijk krijgen van de behoeftes van je klant.
Wat kost het om met jullie kennis te maken?
Alleen een beetje tijd. Maar verder is het 100% gratis!
Is het echt nodig om de behoeftes van mijn klant in kaart te brengen?
Ik twijfel of jullie me kunnen helpen met mijn vraagstuk, wat nu?
Kan ik ook in termijnen betalen?
Bouwen jullie ook websites?
Zeker weten! Bekijk hier wat we voor je kunnen betekenen.