Krijg inzicht in jouw klant en ontdek waar groeikansen liggen voor jouw bedrijf
Weten wat jouw klanten willen en welke stappen ze doorlopen voor ze bij jou komen, opent een schatkist vol kansen! Wij helpen je dit goud op te graven!
De behoeftes van je doelgroep zijn je niet helemaal duidelijk, waardoor je ook niet weet waar je op in kunt spelen.
Je weet niet hoe je van koude contacten, warme klanten en fans maakt.
Je wilt weten wat je beter kunt doen op je website, zodat klanten sneller, eerder en vaker een aankoop doen.
Je wilt weten hoe je je onderscheidt van concurrenten en hoe je dat duidelijk communiceert.
Je zoekt naar verbeterpunten in het proces voor je klant, van ontmoeting tot aankoop.
Je weet dat je kansen (en daardoor omzet) laat liggen om je klanten beter te voorzien in hun behoeften. Maar wat zijn die behoeften?
Lisa en Mariëtte van Spotlight Webdesign zijn kundig en heel prettig om mee samen te werken. Open en transparant over de verwachtingen.
Verkopen gaat makkelijker als jij je klant kent en de behoeftes glashelder hebt.
Want dan weet je precies hoe en waar je hierop kunt inspelen. Samen ontdekken we waarom klanten vertrekken, of je aanbod wel helder is, hoe je je marketing kunt verbeteren en hoe je jezelf kunt positioneren tussen al die concurrenten.
Zo gaan we je helpen!
Brainstorm met 2 experts
Een strategische, creatieve brainstorm waarin we in het hoofd van jouw klant duiken. Met onze expertise op het gebied van gebruikerservaring brengen we kansen aan het licht.
Strategisch document
Jouw klantreis krijg je uitgebreid op papier met verbeterpunten waar je direct mee aan de slag kunt.
Helderheid in je aanbod
Je weet wat je aanbiedt, voor wie, waarom en wat jou onderscheidt van de concurrentie. Hierdoor wordt verkopen voortaan leuker en makkelijker.
Eerlijk advies
We vertellen je soms ongevraagd, maar altijd eerlijk hoe het ervoor staat. Zo weet jij waar jouw klanten echt behoefte aan hebben en hoe je ze nog beter kan bereiken en helpen.
Klanten leggen vanaf het moment dat ze een verlangen hebben een route af voor ze iets van je kopen.
Soms is dat een wandeling naar het eind van de straat, soms is het de Nijmeegse Vierdaagse. Maar op iedere route zijn er tussenstops die zorgen dat ze óf vrolijk verder gaan, óf een rechtsomkeert maken. En precies daar kun je het verschil maken!
Hoor het van een ander!
Dit levert het je op om de klantreis in kaart te brengen
Inzicht in behoeften en wensen
Meer verkoop
Betere klantbeleving
Terugkerende klanten
Betere processen
Meer zelfvertrouwen
De adviezen zijn concreet en duidelijk. Met dit lijstje aan tips maak je echt een verschil zonder dure kosten en/of dure investering.
Ga je er al van stuiteren? Dan zijn dit je opties:
Klantreisdag
Eindelijk weer helder zien waar je kansen liggen. Ideaal voor als je daarna zelf aan de slag wilt.
1497,-
Wat je krijgt:
Het beste resultaat!
Premium klantreistraject
Voor als je écht de diepte in wilt en ons als experts aan je zijde wilt.
3497,-
12 weken hands on begeleiding
In deze 12 weken krijg je:
Dit staat je te wachten
Na deze 12 weken:
- Weet je niet alleen WAT je moet doen, maar ook HOE
(Geen losse tips, maar een complete strategie die bij jou past) - Heb je altijd een expert om op terug te vallen. Zelfs twee!
(Want soms wil je gewoon even sparren over die ene beslissing) - Kun je eindelijk door met die ideeën die al zo lang in je hoofd zitten
(Je weet wel, die plannen waar je in je eentje maar niet aan toe kwam) - Zie je je bedrijf groeien terwijl je bezig bent
(Want elk inzicht kun je direct omzetten in actie) - Krijg je weer energie van je marketing
(Omdat je precies snapt waarom je doet wat je doet) - Heb je een klantreis die écht bij jou én je klanten past
(Geen gekopieerd systeem, maar jouw unieke aanpak) - Ervaar je rust in je hoofd
(Want je weet: elke keuze die je maakt, komt uit strategie)
Lisa en Mariëtte van Spotlight Webdesign zijn kundig en heel prettig om mee samen te werken. Open en transparant over de verwachtingen. En met hun ervaring helpen ze je goed met verschillende mogelijkheden.
Van kennismaking tot follow up. Dit is wat we doen!
We maken kennis met elkaar
Even wat vragen
Brainstorm
Punten op papier
Nazorg en follow up
Waarom moet je ons hebben?
Omdat je net als wij een bruisende indruk wilt maken op jouw klanten, houdt van duidelijkheid en twee beter is dan één.
Samen met jou willen we de wereld een beetje mooier maken.
Met een achtergrond in de psychologie en onze expertise op het gebied van UX design duiken we diep in het hoofd van jouw doelgroep.
We weten de juiste vragen te stellen en de verlangens door te vertalen naar de ultieme gebruikerservaring. En dat met een flinke dosis plezier tijdens het gehele proces!
Aanvragen maar
Wat zeg je ervan? Gaan we samen jouw bezoekers omzetten naar klanten?
Veelgestelde vragen
‘Zijn jullie zussen?’, ‘hoe oud ben je dan als je ook psycholoog bent geweest?’, ‘wat eten we?’. Allemaal veelgestelde vragen, maar waarschijnlijk niet waar jij naar op zoek bent. Hieronder vind je de veelgestelde vragen over hoe we je helpen met het inzichtelijk krijgen van de behoeftes van je klant.
Wat kost het om met jullie kennis te maken?
Alleen een beetje tijd. Maar verder is het 100% gratis!
Is het echt nodig om de behoeftes van mijn klant in kaart te brengen?
Ik twijfel of jullie me kunnen helpen met mijn vraagstuk, wat nu?
Kan ik ook in termijnen betalen?
Bouwen jullie ook websites?
Zeker weten! Bekijk hier wat we voor je kunnen betekenen.