Krijg inzicht in jouw klant en ontdek waar groeikansen liggen voor jouw bedrijf

Weten wat jouw klanten willen en welke stappen ze doorlopen voor ze bij jou komen, opent een schatkist vol kansen! Wij helpen je dit goud op te graven!

brein icoon
lisa in een rode jurk naar boven wijzend

De behoeftes van je doelgroep zijn je niet helemaal duidelijk, waardoor je ook niet weet waar je op in kunt spelen.

Je komt niet verder dan ‘het is een ambitieuze vrouw van 28 jaar met kinderen’ en hebt geen idee hoe je nou echt in het hoofd van je klant duikt.

Je weet niet hoe je van koude contacten, warme klanten en fans maakt.

Je wilt weten wat je beter kunt doen op je website, zodat klanten sneller, eerder en vaker een aankoop doen.

Je wilt weten hoe je je onderscheidt van concurrenten en hoe je dat duidelijk communiceert.

Je zoekt naar verbeterpunten in het proces voor je klant, van ontmoeting tot aankoop.

Je weet dat je kansen (en daardoor omzet) laat liggen om je klanten beter te voorzien in hun behoeften. Maar wat zijn die behoeften?

{

Lisa en Mariëtte van Spotlight Webdesign zijn kundig en heel prettig om mee samen te werken. Open en transparant over de verwachtingen.

ux design poppetje spotlight

Verkopen gaat makkelijker als jij je klant kent en de behoeftes glashelder hebt.

Want dan weet je precies hoe en waar je hierop kunt inspelen. Samen ontdekken we waarom klanten vertrekken, of je aanbod wel helder is, hoe je je marketing kunt verbeteren en hoe je jezelf kunt positioneren tussen al die concurrenten.

Zo gaan we je helpen!

Brainstorm met 2 experts

Een strategische, creatieve brainstorm waarin we in het hoofd van jouw klant duiken. Met onze expertise op het gebied van gebruikerservaring brengen we kansen aan het licht.

Strategisch document

Jouw klantreis krijg je uitgebreid op papier met verbeterpunten waar je direct mee aan de slag kunt.

Helderheid in je aanbod

Je weet wat je aanbiedt, voor wie, waarom en wat jou onderscheidt van de concurrentie. Hierdoor wordt verkopen voortaan leuker en makkelijker.

Eerlijk advies

We vertellen je soms ongevraagd, maar altijd eerlijk hoe het ervoor staat. Zo weet jij waar jouw klanten echt behoefte aan hebben en hoe je ze nog beter kan bereiken en helpen.

Klanten leggen vanaf het moment dat ze een verlangen hebben een route af voor ze iets van je kopen.

Soms is dat een wandeling naar het eind van de straat, soms is het de Nijmeegse Vierdaagse. Maar op iedere route zijn er tussenstops die zorgen dat ze óf vrolijk verder gaan, óf een rechtsomkeert maken. En precies daar kun je het verschil maken!

* Word een detective! Klik op de afbeelding en gebruik het vergrootglas!
spotlight webdesign flip poppetje rechts

Hoor het van een ander!

Ik wist natuurlijk al hoe fantastisch de dames van Spotlight zijn, omdat we samen aan meerdere projecten hebben gewerkt. Nu liep ik zelf tegen een website-kwestie aan en vroeg ik Mariëtte of ze even met me wilde meedenken. En of ze dat deed! In een uurtje bedachten we de hele menu-structuur voor mijn website, waar ze met briljante ideeën kwam. Superfijn, want ik kan nu weer verder en heb helemaal helder hoe ik mijn aanbod het beste kan weergeven op mijn website.

5
Lilian Goes
Boldmessage

Woooow Mariëtte en Lisa, dank voor vandaag! Ik voelde me echt een VIP, met zoveel liefde en aandacht hebben jullie me door mijn hele proces getrokken/begeleid. Ik ben net weer thuis, helemaal moe, maar ontzettend geïnspireerd en met veel zin om aan de slag te gaan met de concrete actiepunten die we hebben besproken. Heel veel dank! 🦄✨💜

5
Veltman-Boeijing
Studio Veltboei

Dit levert het je op om de klantreis in kaart te brengen

Inzicht in behoeften en wensen

Door samen met ons in het hoofd van je klant te duiken, ontdek je waar ze behoefte aan hebben en kun je je aanbod daarop afstemmen.

Meer verkoop

Ook met je marketing en op je website kun je inspelen op de behoeftes van je klanten, wat leidt tot meer verkoop!

Betere klantbeleving

Hoe heerlijk is het als klanten bij jou in een warm bad terecht komen, zich begrepen voelen en krijgen waar ze behoefte aan hebben? Hallo tevreden klanten en mond-tot-mondreclame!

Terugkerende klanten

Als klanten superblij zijn met jou en jouw aanbod, worden ze loyaal aan jouw merk. En dus komen ze steeds weer terug en blijven ze blije afnemers van bijvoorbeeld jouw abonnement.

Betere processen

Het is belangrijk om het je klant zo makkelijk mogelijk te maken en daarbij goed te kijken naar hun behoeftes. Het resultaat? Meer tevredenheid, kostenbesparingen en een hogere efficiëntie.

Meer zelfvertrouwen

Je twijfelt niet meer over de waarde van je aanbod. Jij weet wat het klanten oplevert en wat het voor ze doet. Dat maakt verkopen een stuk makkelijker!
{

De adviezen zijn concreet en duidelijk. Met dit lijstje aan tips maak je echt een verschil zonder dure kosten en/of dure investering.

ux design poppetje spotlight

Ready for take off? Dit is jouw investering

ux design poppetje spotlight

(S)Ken je website

Online, maar met 100% aandacht

147,-

Met een websitescan zoeken we naar verbeterpunten om de gebruikerservaring van jouw doelgroep te optimaliseren.

Voor wie?

Dit is voor jou als …

  • je niet precies weet hoe je de klantreis doorvertaalt naar je website
  • je wilt weten waar op dit moment kansen liggen om meer uit je website te halen
  • je wilt concrete verbeterpunten om je website te verbeteren
  • jje niet op zoek bent naar een redesign en zelf aan de slag wilt
Een verslag met concrete verbeter- en actiepunten

Een afspraak van 30 minuten via Zoom

De opname van de websitecheck

Het beste resultaat!

ux design poppetje spotlight

VIP Dag

Een hele dag bij ons op locatie!

v.a. 999,-
Na deze dag heb je helder wie jouw klant is, wat jou onderscheidt en hoe je jouw omzet verhoogt.

Voor wie?

Dit is voor jou als …

  •   je net aan een nieuw project begint en ideeën wilt bedenken om de basis te leggen
  • je de klantreis in kaart wilt brengen
  •   je 1 of meerdere pagina’s op je website wilt verbeteren en concrete voorbeelden wilt voor content
  • er specifieke problemen zijn met een bestaande gebruikerservaring en ideeën wilt om het op te lossen
  • je bestaande functies of workflows wilt verbeteren
Een brainstormsessie met 2 experts
Klantreis document
Strategie document met alle actiepunten zwart op wit
Een follow-up via Zoom (1 uur) na 2 weken
websitescan poppetje spotlight

Pick our brain

1 uur via zoom inzoomen!

249,-

In een uur diepen we een onderwerp naar keuze uit, zoals je website, aanbod of proces.

Voor wie?

Dit is voor jou als …

  • je in kaart wilt krijgen welke vragen klanten hebben
  • je wilt weten of je duidelijk genoeg bent
  • je jouw workflow wilt versimpelen
  • je het je klanten leuker en makkelijker wilt maken
  • je wilt weten hoe je jouw klanten enthousiaster maakt
  • je wilt zorgen dat klanten betalen naar waarde
  • je onderscheidend wilt zijn, maar niet weet hoe
Digitale sessie van 1 uur met 2 experts
Een verslag met actiepunten

Na 2 weken een follow-up van 30 minuten via Zoom

{

Lisa en Mariëtte van Spotlight Webdesign zijn kundig en heel prettig om mee samen te werken. Open en transparant over de verwachtingen. En met hun ervaring helpen ze je goed met verschillende mogelijkheden.

ux design poppetje spotlight
brein icoon links spotlicht

Van kennismaking tot follow up. Dit is wat we doen!

We maken kennis met elkaar

Tijdens de kennismaking horen we graag waar je tegenaan loopt. Daarnaast bespreken we je doelstellingen, wensen en verwachtingen en of dit past bij een brainstorm van een halve dag. Daarna prikken we een datum waarop de brainstormsessie plaatsvindt.

Even wat vragen

Voorafgaand aan de sessie ontvang je een vragenlijst die je helpt om je gedachten en wensen te structureren. Je levert deze twee weken voor de sessie bij ons in.

Brainstorm

Het is tijd voor de brainstorm! We duiken in jouw vraagstukken, bedenken creatieve ideeën en zoeken naar oplossingen. Tijdens een volle dag brengen we de hele klantreis in kaart. Bij een online sessie richten we ons op 1 onderdeel.

Punten op papier

In dit rapport staat een samenvatting van alles wat we hebben besproken. Dit strategisch document bevat ook volgende stappen en adviezen op basis van onze expertise en jouw specifieke situatie.

Nazorg en follow up

We gooien je daarna niet in het diepe. Twee weken na de brainstormsessie plannen we een follow-up via Zoom. Tijdens deze follow-up bespreken we wat je al hebt gedaan en of je nog ergens tegenaan loopt.

Waarom moet je ons hebben?

Omdat je net als wij een bruisende indruk wilt maken op jouw klanten, houdt van duidelijkheid en twee beter is dan één.

Wij zijn Mariëtte en Lisa: de sidekicks die ondernemers (a.k.a. helden) met een mooie missie helpen om nóg meer impact te maken. Waarom? Omdat we een passie delen voor psychologie, welzijn van mensen en techniek.

Samen met jou willen we de wereld een beetje mooier maken.

Met een achtergrond in de psychologie en onze expertise op het gebied van UX design duiken we diep in het hoofd van jouw doelgroep.

We weten de juiste vragen te stellen en de verlangens door te vertalen naar de ultieme gebruikerservaring. En dat met een flinke dosis plezier tijdens het gehele proces!

accent icoon donkerblauw

Aanvragen maar

Wat zeg je ervan? Gaan we samen jouw bezoekers omzetten naar klanten?

Woohoo! Vul het aanvraagformulier in, dan plannen we een kennismakingsgesprek in! Invullen duurt maximaal 3 minuten.
Mariette op blauwe achtergrond met hersenen met bril in haar handen.

Veelgestelde vragen

‘Zijn jullie zussen?’, ‘hoe oud ben je dan als je ook psycholoog bent geweest?’, ‘wat eten we?’. Allemaal veelgestelde vragen, maar waarschijnlijk niet waar jij naar op zoek bent. Hieronder vind je de veelgestelde vragen over hoe we je helpen met het inzichtelijk krijgen van de behoeftes van je klant.

Wat kost het om met jullie kennis te maken?

Alleen een beetje tijd. Maar verder is het 100% gratis!

Is het echt nodig om de behoeftes van mijn klant in kaart te brengen?

Wel als jij ze nog niet helder hebt. Want als jij weet wat jouw klanten écht graag willen, dan gaat er een enorme schatkist aan groeikansen open! Denk maar eens aan hoe je aanbod zal verkopen als jij precies weet wat klanten willen en je daarop inspeelt. Dan krijg je het pas écht druk!

Ik twijfel of jullie me kunnen helpen met mijn vraagstuk, wat nu?

We zijn heel benieuwd naar jouw vraagstuk en vertellen je graag of en hoe we kunnen helpen. Plan een gratis kennismaking in, dan spreken we elkaar snel!

Kan ik ook in termijnen betalen?

Nee, dat is niet mogelijk. Kan je The Big Brainstorm niet in een keer betalen? Dan heb je waarschijnlijk nog niet voldoende omzet en is ons dringende advies om de (s)Ken je Website of Pick our Brain af te nemen, om daar eens verandering in te brengen. 😜

Bouwen jullie ook websites?

Ik heb nog een andere vraag

Neem gelijk even contact met ons op via het contactformulier. We beantwoorden hem graag!